fredag 20 juli 2012

Hejhej!

Jahapp, då var man hemma då. Från språkresan som man längtat efter i mer än ett halvår, som nu är över. Känns jättewerid. Jag saknar alla massor och att vara där. Men det är rätt skönt att vara hemma igen. När jag i alla lycka träffade mamma och Johan igår på flygplatsen kändes det faktiskt inte som att vi hade varit ifrån varandra.. Men att man ändå hade hunnit se så mycket. Avskedet från familjen och gruppen var ganska jobbigt, men tårarna höll sig faktiskt inne nästan helt.

Flygresan hem var en pers för mig med supertäppt näsa. Det kändes verkligen som att mina trummhinnor skulle sprängas, asjobbigt och ont gjorde det. Min hörsel är faktiskt inte tillbaka helt än..

Har hunnit äta efterlängtad fil två gånger redan! SUUUPEEER!! Det är ju brist på sådant i Paris och England..

Jag ska försöka göra en film som beskriver vad jag gjort och som visar bilder, men har gansla fullt upp så det kan dröja ett tag.. Nu har jag bloggat på min andra blogg igen!
 

Jag har haft en fantastisk resa! Jag har upplevt så mycket och fått så många nya erfarenheter och vänner! Jag är så tacksam för att jag fått uppleva denna resa! ÅÅÅÅH, vad kul jag har haft!!
Tack allihopa! 
Språkresan 2012 i mitt ♥!!! 
 
// Carro
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar